lauantai 3. marraskuuta 2012

Viltti

Olen kai (aika monta kertaa) maininnut että tämän talon mukana saimme haltuumme/säilytykseen/odottamaan aikamoisen määrän kaikenlaista tavaraa. Kaksi vinttiä ja piiitkä liiteri. Mahtuu paljon kaikkea.


Isoäidinruutuviltti on ollut minulla lapsena nukkeleikeissäkin mukana ja se on aina ollut minusta hirvittävän ruma. Kammottava suorastaan. 


Mutta viikolla kävin vintillä etsimässä jotakin ja viltti osui käteen ja yhtäkkiä näin sen ihan uusin silmin! Pesin sen ja paikkasin reijät ja laitoin vanhan ruman nojatuolin päälle ja sehän sopii sisustukseen kuin nyrkki silmään! Eikä nojatuolikaan näytä enää ihan niin kamalalta.


Mitähän muita aarteita sieltä vintistä vielä löytyykään...





4 kommenttia:

  1. Ihana viltti! Mulla edelleen vain haaveissa tuollainen viltti. Koskahan jaksaisi ja niskat kestäisi virkata niin paljon?

    VastaaPoista
  2. On kyllä! Itellä ei ikinä kestäisi hermo... Ainoa hassu puoli siinä on, että on vähän hankalan muotoinen, toooosi pitkä ja kapea. Kait se on joku yhden hengen sängyn päiväpeitto tjtn....

    VastaaPoista
  3. Voi miten soma viltti! Mä antaisin mitä vaan, kun joku keksis virkata mulle semmosen! :) Ehkä olis aika tarttua itse koukkuun.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentista Matsku! <3
    Tollanen viltti olis hyvä ikuisuusprojekti. Pala sillon, toinen tällön. Saattais valmistua esim. vuonna 2042... =D

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!