torstai 31. tammikuuta 2013

Paljon iloa vitamiiniporeesta

Puuh. En tullut kipeäksi muualta kuin kurkusta. Mutta piru vieköön että on vetämätön olo vieläkin! Tänään se kostautui. Rimprenssalla meni (ihan oikeutetusti) hermot siihen että en meinannut saada aamua käyntiin, minun viruessa aamuteen kanssa facebookissa neiti päätti viihdyttää itseään molskauttamalla mun puhelimen vitamiiniporelasiin. Plumps vaan. No sai ainakin mun huomion sillä tempauksella.

Se oli sitten sen kapulan historian loppu. Ja minä kun olin niin ylpeä siitä etten ollut sortunut nykyajan kotkotuksiin hankkimalla älypuhelinta, varsinkaan vaan siksi että uus olis niin kiva. Toisaalta ei minua ihan hirveästi harmita että tuo nyt lopullisesti hajosi, sen verran materialistin vikaa minussa on että uusi on aina ihan kiva saada. Ja tilasin sit kerralla kunnollisen, kolmen vuoden luotolla joka kivasti paisuttaa puhelinlaskua. No kun en nyt mitään eläkeläispuhelinta halua enkä varsinkaan huonosti toimivaa älypuhelinta, siinä nyt ei kestäisi hermot hetkeäkään. Seli seli. 

Tälläsen. Siinä on oikein kelpo kamera. Ja se kestää märkää ja pölyä ja kolhuja, just mun luuri siis. Ainakin toivottavasti.

Hyvänä aamuna keittiön ikkunasta näkyy tällästä.

Olin jotenkin ajatellut kirjoittaa jotain muutakin mutta nyt särkee päätä niin paljon että taidan painua nukkumaan. (Päänsärky alkoi puhelimen tilaamisesta. Se oli iso päätös. Mitä jos joku toinen malli oliskin ollut parempi? Mitä jos en opi käyttämään sitä kosketusnäyttöä?? Pitääkö mun nyt neuloa älylapaset???)

Joo, ei mulla varmaan nyt muuta. Ei kannata yrittää soitella muutamaan(?) päivään. Kuinka kauan tollasen puhelimen tulemisessa voi kestää?


2 kommenttia:

  1. Kerro sit ihmeessä käyttökokemuksia, mun vanha ei-älyllinen puhelin vetelee todellakin viimeisiin ja sammuilee miten sattuu, koitan kuitenkin jatkaa sen käyttöikää (en tosin nyt pidä vitamiiniporejuomaa vaihtoehtona), koska en millään haluaisi mitään kauhean monimutkaista vekotinta... ja samalla nuo kamerat uudemmissa puhelimissa houkuttaa ja koukuttaa... Nimim. aina lainaamassa miehen Lumiaa kamerointiin

    VastaaPoista
  2. Mun miehellä on kans joku tollanen älypuhelin, (en muista sen merkkiä mut ei nyt lumia ainakaan) enkä osaa käyttää sitä yhtään! No, luotan siihen että ahkeralla käytöllä opin.. vähän vaan hirvittää se jatkuva mahdollisuus mennä nettiin, fb:hen ym, että näinköhän sitä sit vaan kaikki hetket menee puhelimessa roikkuessa. Tollaset laitteet on niin pirun koukuttavia. Nimim. "koukussa tietokoneeseen"
    Mut voin sit tehdä jonkun arvostelupostauksen siitä, tyyliin älypuhelin tekniikkaummikon silmin. =P

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!