keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Rusettipää

Vaihteeksi tällästä ompelua. Rinsessalla oli pakkomielle pantoihin, siis hiuksiin laitettaviin. Aina oli joku minun panta päässä ja sitten ne pannat ympäri kämppää ja hukassa. No minä olin että tehäänks sulle ihan oma panta ja neiti oli ihan että JeeJee! Yhdessä mentiin sit ompelemaan ja hän siinä koko ajan että JEE äiti tekee HIANON pannan kohta se on VALMIS!


Vanhan puseron helmasta se syntyi ihan helposti ja on kyllä HIANO. 

Laitatko uuden pannan päähän?
EI!
Laita nyt, tuli niin hiano..
EN!
Sovita nyt niin saadaan valokuva, pääset poseeraamaan!
EI!!
Saat muumikeksin jos laitat.
...

Äitiyteni tähtihetkiä taas kerran.


Päivän hymy oli sit tällänen.

Arvatkaa onko pantaa pidetty.
EI!

Huokaus. Kyllä kannatti.

//

Ihastelkaa vähän paitaa. Löysin sen kirpparilta joskus kun tuo oli vauva ja siellä se on laatikossa marinoitunut ja odottanut että neiti kasvaa paidan sisään sopivaksi ja olen sitä välillä käynyt hypistelemässä että jokojoko. Nyt VIHDOIN! On se niin ihana ja kiva!

//

Paljon ISOJA kirjaimia tässä postauksessa. Mistähän se nyt johtuu.


6 kommenttia:

  1. Jos se kiinnostus lopahti kun sai oman, se idea olikin vaan ne äidin pannat :)? Kauhean söötti tyttö on panta päässä :D

    VastaaPoista
  2. Minä kerkesin ihastella paitaa jo ennen kuin käskit :) Sievä on pantakin! Jospa tyttö vielä kelpuuttaisi sen käyttöön :)

    VastaaPoista
  3. Paita ON ihana ja kiva, ja niin on pantakin. Puhumattakaan uhmakkaasta jälkikasvusta. Ja äidille voimia ja jaksamista ;-)

    VastaaPoista
  4. Nunju, jep, niin se taitaa olla. Niiden minun pantojen kans hän koko ajan hihkui että tää on MUN, mutta sit kun on tuo nyt luvan kanssa hänen ni ei se olekaan kiva.
    Tiina, kiitos! Jätin pannan suosiolla odottelemaan oikeaa hetkeä. =)
    Marjaana, kiitos. Onneksi tuo uhmailu on enimmäkseen vielä tollasta lähinnä huvittavaa. Odotan kauhulla ekoja markettiraivareita tms...

    VastaaPoista
  5. ihana tyttökulta ja panta sopii ihanasti

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!