tiistai 26. maaliskuuta 2013

Virpoi varpoi

Palmusunnuntai oli ja meni ja me askarreltiin tietysti virpomavitsoja. Minun töiden takia nakitin miehen hakemaan oksia lapsen kanssa. Toivat nipun sellaisia metrisiä haaroja. "Että voin sieltä sitten valkata sellaiset mitkä kelpuutan." Siis mitä olenko minä muka joskus ollut jotenkin vaativa tälläisissä asioissa??? En tunnusta!!!


Meillä oli hermojaraastava ihan kiva askartelusessio. Minä liimasin höyheniä oksiin, lapsi vastasi sulkien lajittelusta (lattialle) sekä pajunkissojen nyppimisestä (minä vaan vähän kuorin näitä). 


Palmusunnuntai oli kiva. Käytiin enolla, Suur-Papalla, kummilla, mummilla ja papalla sekä toisella mummilla. Onneksi kummi tarjosi nakkikastiketta ja mummi leipää, muuten olisi saattanut loppuvaiheessa mennä vähän överiksi. Loput suklaat takavarikoitiin ja nyt niitä säännöstellään. Ai kauheeta. Minä niin lapsena vannoin että sitten kun olen äiti niin en IKINÄ takavarikoi lapsen pääsiäismunia. Trauma.


Oli pakko vähän valokuvata noita sulkia.


On ne aika ihania.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!