torstai 11. huhtikuuta 2013

Heeneenveesoja!

Tulin vaan hehkuttamaan että mulla on uus (toimiva!) pesukone, uus (ihana!) eteisen matto sekä loppuunsyöty herneenversoviljelmä. Ne herneenversot viimeistä myöten söi lapsi (joka ei suostu syömään salaattia) omasta pyynnöstään. Halleluja!


Mulla on myös siistiksi puunattu hyväntuoksuinen vessa (koska pesukoneenasentaja) sekä lattiasta kattoon siivottu lapsen huone (koska joku käsittämätön kevätinnostus). Ja pyykkinaru täynnä puhtaita pyykkejä!

Pääsiäinen meni jo.


5 kommenttia:

  1. Kuulostaa mahtavalta!

    Ja hei, tuo tipu on aivan varmasti saanut suihkupullosta?!? Äitini taannoin, kun esikoinen oli pieni, ja hänen pääsiäistipuilleen kävi samoin, koitti kuivata niitä föönillä kun olivat esikoisen mielestä kovin surullisen näköisiä. Se on mulle jotenkin sellainen superisovanhemmuuden hivenen huvittavakin kuva ;-) Että kaikkensa yrittää...

    VastaaPoista
  2. Ihana tiputarina! <3 Minäkin olen joskus yrittänyt kuivata tollasta föönillä (kun tarhantäti heitti mun ihanan pehmeän tipun vessanpönttöön kun olin leikkinyt sillä päiväuniaikaan.....)

    VastaaPoista
  3. Yksi asia johtaa toiseen... minulla juuri tukkeentui pesukone, seuraus= koko kylppärin pesu.

    VastaaPoista
  4. Uudet pesukoneet on <3 me hankittiin kohtuu vasta uusi pesutorni ja edelleen sitä silitän ohi mennessäni, on se niin mahtava :D

    VastaaPoista
  5. Mun vanha pesukone oli ihan kelpo peli sekin - paitsi että laski litran vettä lattialle joka pesun yhteydessä. Korjausmies kävi, roplasi aikansa (laskutti muistaakseni kahdeksankymppiä) ja totesi että ei kannata korjata kun se joku osa joka on rikki on niin kallis että maksaa enemmän kuin uusi kone. Sitä vaan en ymmärrä miten jonkun asian sisällä oleva asia voi maksaa enemmän kuin asia itse? Eikö asia olekaan osiensa summa?

    VastaaPoista

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!