lauantai 1. maaliskuuta 2014

Keväistä


Kannatti leipoa sitä pullaa. Tai itse asiassa vielä enemmän kannatti jakaa pullat facebookissa, sillä pullantuoksu houkutteli paikalle veljeni joka joutui heti kaapinkantohommiin.


Olin aikanaan maailman onnellisin kun sain tuon ruskean kaapin ompeluhuoneeseeni kangaskaapiksi, nyt se muutti alakertaan liinavaatekaapiksi ja taas olen maailman onnellisin siitä että minulla on vihdoin kunnollinen paikka pyyhkeille ja lakanoille. Valkoinen lipasto hyppäsi liinavaatekaapin tieltä ruokahuoneen takan viereen ja vitsi että olen iloinen lopputuloksesta! Näyttää aika kivalta vai mitä!  



Uuden sisustuksen innoittamana olen tänään siivoillut vimmatusti mutta lopulta aurinko houkutteli kameran kanssa pihalle. Katsokaa, näyttää ihan keväältä!


Loppukevennys: eilen askarreltiin tytön kanssa kävyistä... ...pääsiäistipuja?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommenteista aina ja kovasti! Jokainen uusi kommentti olisi ehdottomasti kuperkeikan paikka, jos vain osaisin sellaisen tehdä. Ethän kuitenkaan mainitse minun tai perheenjäsenteni oikeita nimiä kommentissasi vaikka tunnistaisitkin meidät!